Marketing bezpośredni
Marketing bezpośredni:
- INDUinfo podczas preINDUSTRIADY (29.05, Muzeum Górnośląski Park Etnograficzny),
- akcje promocyjna w Krakowie:
- akcja promocyjna realizowana przez agencję marketingową (04.06) - na terenie Muzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie,
- promocja w ramach Małopolskich Dni Dziedzictwa Kulturowego (21-22.05 - na terenie Centrum Szkła na Zabłociu, 28-29.05 – na terenie Kompleksu Wodociągów na Bielanach),
- akcje promocyjne w ramach Nocy Muzeów (13.05, Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie, Muzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie,
- preINDUSTRIADA (29.05, Muzeum Górnośląski Park Etnograficzny),
- 10 różnych warsztatów dla grupy docelowej „Rodzinni“ i „Pasjonaci“ w obiektach SZT w dniu INDUSTRIADY,
- 2 wydarzenia specjalne w obiektach SZT podczas INDUSTRIADY:spektakl „Symfonia Hutnicza“ w Galerii „Elektrownia“ w Czeladzi), wydarzenie finałowe „RASA. Pieśni antracytu“ w , Muzeum Śląskim w Katowicach ,
- wspracie programu w wybranych obiektach poprzez organizację wydarzeń przez wojewódzkie instytucje kultur,
- dotacje dla organizacji pozarządowych w otwartym konkursie ofert na zadania publiczne z zakresu upowszechniania dziedzictwa przemysłowego (wydarzeń podczas INDUSTRIADY),
- 10 punktów informacji o INDUSTRIADZIE w dniu festiwalu,
- przypinka SZT 8 000 szt.,
- pomarańczowy odblask w kształcie serca 6000 szt..