Internet
Reklama typu display w terminie 22 maja – 9 czerwca 2017 r.
- W ramach systemu aukcyjnego zakupu mediów (rtb) - łącznie 3 mln odsłon, z czego max 10 % odsłon na miasto Kraków, serwisy w zakresie tematyki: lifestyle, turystyka, kultura, targetowanie geograficzne i demograficzne: 20 -59 lat.
Reklama typu display w terminie 29 maja – 9 czerwca 2017 r.
- Grupa Wirtualna Polska – łącznie 6 mln odsłon, z czego max 10 % odsłon na miasto Kraków
- Grupa Interia.pl – łącznie 4 mln odsłon, z czego max 10 % odsłon na miasto Kraków
- Grupa Polska Presse – łącznie 500 tys. odsłon, z czego max 10 % odsłon na miasto Kraków
- Grupa Wirtualna Polska -łącznie 500 tys. odsłon, z czego max 10 % odsłon na miasto Kraków
- Ultramaryna.pl – stała obecność
Reklama typu preroll (video 15 s.) w terminie 22 maja – 9 czerwca 2017 r.
- Grupa Wirtualna Polska – łącznie 200 tys. odsłon, z czego max 10 % odsłon na miasto Kraków
- Grupa Interia.pl - łącznie 200 tys. odsłon, z czego max 10 % odsłon na miasto Kraków
- Cda.pl – łącznie 200 tys. odsłon, z czego max 10 % odsłon na miasto Kraków
- Player.pl – łącznie 200 tys. odsłon, z czego max 10 % odsłon na miasto Kraków
- Vod.onet.pl – łącznie 200 tys. odsłon, z czego max 10 % odsłon na miasto Kraków
Reklama typu preroll (emisja video 30 s.) w terminie 29 maja – 9 czerwca w serwisie youtube.com – co najmniej 90 tys. obejrzeń, z czego max 10 % odsłon na miasto Kraków
Promocja na kanałach własnych Youtube, Facebook i Instagram - geotargetowanie na województwo Śląskie i na miasto Kraków
Emisja spotu 30 s. w pociągach Kolei Śląskich i w Centrum Obsługi Pasażerów w terminie od 19 maja do 10 czerwca
Emisja spotu 30 s. w 5 kinach studyjnych należących do Silesia Film w terminie 29.05-9.06.2017
Reklama tekstowa w Google w terminie od 9 maja 2017 r. do 9 czerwca 2017 r.
- 15 tys. kliknięć, geotargetowanie - województwo śląskie i miasto Kraków, słowa kluczowe ogólne związane z INDUSTRIADĄ, Szlakiem Zabytków Techniki tj. np. data wydarzenia, imprezy w ramach festiwalu, zabytki ogólnie,