Komunikat dla klientów Aquamaris

Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego uruchomił drugi telefon informacyjny dla klientów biura Aquamaris. Poszkodowanych może być ok. 2,2 tys osób.

Infolinia dla klientów biura. Informacji udziela Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego.

Wydział Turystyki i Sportu (TS)

telefon: +48 (32) 77 40 973
telefon: +48 (32) 77 40 976

fax: +48 (32) 77 40 911
email: sport@slaskie.pl

Telefony przyjmowane są od godziny 7.30 do 15.30.

Urząd Marszałkowski rozpoczął procedurę przyjmowania wniosków z tytułu zwrotu wpłat wniesionych za imprezę turystyczną, która nie zostanie wykonana lub nie została w części wykonana.

Klienci biura proszeni są o zabezpieczenie podstawowych dokumentów jak umowa o świadczenie usług turystycznych oraz dowód wpłaty za imprezę turystyczną i załączenie ich do formularza zgłoszenia roszczeń z gwarancji ubezpieczeniowej.

Według wstępnych szacunków Urzędu Marszałkowskiego poszkodowanych może być ok. 2, 2 tys. osób.

W piątek 3 sierpnia b.r. zarząd biura Aquamaris złożył do Marszałka Województwa Śląskiego oświadczenie o niewypłacalności. W tym czasie za granicą, jak wynika z potwierdzonych w trakcie organizacji transportu do Polski danych, przebywało 689 klientów Aquamaris.

Obecnie za granicą przebywa jeszcze 139 turystów - 116 na Krecie oraz 23 na Riwierze Olimpijskiej.

Załączniki
Formularz zgloszenia szkody z umowy gwarancji ubezpieczeniowej AQUAMARIS
Formularz zgloszenia szkody z umowy gwarancji ubezpieczeniowej AQUAMARIS