Golden Arrow dla Industriady 2012
Święto Szlaku Zabytków Techniki ponownie nagrodzone
Znane są wyniki VIII edycji Golden Arrow - konkursu marketingu bezpośredniego. W kategorii Experiential marketing - event marketing nagrodę Golden Arrow otrzymała agencja Business Consulting w Katowicach, która dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego tworzyła pracę „Industriada 2012". Wyróżnienie w tej kategorii otrzymała agencja Cheil Polska (klient: Samsung, tytuł pracy: „Kocham Polskę za").
Industriada pokonała nominowanych do nagrody „ORLEN Warsaw Marathon" (PKN ORLEN, agencja Live) oraz akcję „Aktywacja Coca-Cola w oficjalnych strefach kibica na UEFA EURO 2012 w Polsce i na Ukrainie" organizowaną przez Havas Engage Warsaw dla Coca-Cola.
W konkursie mogły wziąć udział agencje komunikacji marketingowej, domy mediowe, firmy, kontrahenci i podmioty gospodarcze, które na zlecenie osób trzecich, a także w celu promocji własnej zrealizowały kampanię marketingu bezpośredniego lub uczestniczyły w jej realizacji.
Jury złożone z przedstawicieli agencji oraz firm oceniało zarówno sposób opracowania strategii kampanii, jak i kreatywność w przygotowaniu poszczególnych ich elementów. Jury zwracało też uwagę na efektywność podejmowanych działań.
Prace oceniano w kategoriach: Wysyłka bezpośrednia, Program lojalnościowy, Promocja sprzedaży, Experiential marketing, Program incentive travel, Marketing internetowy, Social media, Marketing mobilny, Direct response advertising, Kampania zintegrowana, a także: Non profit, Golden Arrow design, Golden Arrow open, Salon odrzuconych. Do konkursu zgłoszono 72 prac.
Organizatorami konkursu Golden Arrow było wydawnictwo VFP Communications i Polskie Stowarzyszenie Marketingu.