KONTRAKT
WOJEWÓDZKI NA LATA 2001-2002
WOJEWÓDZTWO ŚLĄSKIE
KARTA
ZADANIA
Symbol:
karty działań
|
Numer
kolejny karty zadania
|
B.7
|
1
|
ARKUSZ
SZCZEGÓŁOWY
Nazwa
działania:
Wojewódzki
Szpital Neuropsychiatryczny w Lublińcu
- budowa kuchni
|
Symbol typu
zadania, zgodnie z Programem Wsparcia:
wykaz
dopuszczonych typów zadań zamieszczono na stronie 4 niniejszego formularza
1. DANE
OGÓLNE
Inwestycja
dotyczy zakończenia prac budowlanych i wykończeniowych obiektu kuchni
przy Wojewódzkim Szpitalu Neuropsychiatrycznym w Lublińcu. Obecny
budynek kuchni grozi katastrofą budowlaną. Planuje się, że w nowej
kuchni będzie można przygotować zgodnie z wymogami sanitarnymi jednorazowo
700 posiłków. |
Uzasadnienie
wyboru zadania (opis z podaniem kryteriów wyboru):
Dalsze
funkcjonowanie szpitala jest uzależnione od wybudowania nowego budynku
kuchni w miejsce istniejącego budynku grożącego katastrofą budowlaną
i nie odpowiadającego obowiązującym przepisom sanitarnym. Szczególne
znaczenie tej inwestycji wynika z faktu, że jest to szpital specjalistyczny
obsługujący pacjentów z całego regionu. |
Beneficjent:
nazwa, opis wyjaśniający, adres, telefon, e-mail
[Beneficjent - osoba, podmiot prawny lub grupa społeczna
bezpośrednio korzystająca z projektu inwestycyjnego, będąca np. właścicielem
przedmiotu zadania]
Samorząd
Województwa Śląskiego, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice,
tel.2553435 e-mail: marszal@silesia-region.pl |
Uzasadnienie
wyboru beneficjenta (kryteria wyboru i ocena):
Decyzja
o kontynuacji inwestycji w latach 2001-2002 podjął Sejmik Województwa
Śląskiego uchwałą nr I/30/01 z dnia 29 stycznia 2001 r w sprawie uchwalenia
"Programu Rozwoju Regionalnego Województwa Śląskiego na lata
2001-2002" o |
Efekty
uzyskane w wyniku realizacji zadania (opis):
EFEKT RZECZOWY, mierzony jednostkami fizycznymi lub pieniężnymi
(np. długość dróg, liczba firm itd.)
Efektem
rzeczowym realizacji zadania będzie budynek kuchni wraz z wyposażeniem
służącym do przygotowania i wydania jednorazowo 700 posiłków dla pensjonariuszy
szpitala. |
Rezultaty uzyskane
w wyniku realizacji zadania (opis):
REZULTAT - bezpośredni lub pośredni wpływ realizowanego Działania
na sytuację w regionie, mierzony jednostkami fizycznymi lub pieniężnymi
(np. oszczędność czasu, liczba wypadków drogowych, zwiększenie zasobów lub
sprawności działania itd.)
Rezultatem tego zadania będzie spełnienie wymogów sanitarnych dotyczących
przygotowania posiłków dla przebywających w szpitalu. Zakończenie
tej inwestycji wyeliminuje zagrożenie katastrofą budowlaną jaką stwarzał
stary budynek kuchni oraz w znacznym stopniu ograniczy niską emisję. |
Oddziaływanie
na otoczenbie oczekiwane w wyniku realizacji zadania (opis):
ODDZIAŁYWANIE na otoczenie - zmiany w regionie spowodowane
realizacją Działania (np. większa dostępność terenów, informacji itd.)
W
wyniku realizacja inwestycji poprawie ulegnie standard świadczonej
opieki zdrowotnej przez specjalistyczne placówki służby zdrowia działające
w regionie. Zmniejszeniu ulegnie także poziom zanieczyszczenia powietrza
atmosferycznego. |
2. PARAMETRY
TECHNICZNE I FINANSOWE (dane finansowe podawać w tys. zł)
W przypadku
działań o charakterze inwestycji budowlanej wprowadzonych do kontraktu
zakreślić odpowiedź
Czy
teren jest własnością beneficjenta |
|
|
Czy
istnieje |
Decyzja
o warunkach zabudowy i zagospodarowania |
|
|
Projekt
budowlany i pozwolenie na budowę |
|
|
Raport
oddziaływania inwestycji na środowisko |
|
|
Tabela finasowa
|
Źródła
finansowania Działania
|
|
udział
Wspóln.Europejskiej
|
udział
publicznych środków krajowych
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
do
2001
|
6217
|
|
|
|
6217
|
1702
|
4500
|
|
|
15
|
|
2001
|
3197
|
|
|
|
3197
|
1500
|
|
|
|
1697
|
|
2002
|
.
|
|
|
|
.
|
.
|
|
|
|
|
|
po
2002
|
.
|
|
|
|
.
|
.
|
|
|
|
|
|
łącznie
|
9414
|
|
|
|
9414
|
3202
|
4500
|
|
|
1712
|
|
Planowanie zadania:
wg
kwartałów |
I/2001
|
II/01
|
III/01
|
IV/01
|
I/2002
|
II/02
|
III/02
|
IV/02
|
po 2002
|
Harmonogram
realizacji *) |
|
R
|
.
|
.
|
.
|
.
|
.
|
.
|
.
|
Harmonogram
kontraktowania**) |
1500
|
3197
|
.
|
.
|
.
|
.
|
.
|
.
|
.
|
Harmonogram
wydatkowania**) |
1500
|
3197
|
.
|
.
|
.
|
.
|
.
|
.
|
.
|
*) wypełnić:
P - przygotowanie pełnej dokumentacji przetargowej, K - procedura przetargowa,
zawarcie kontraktu (na wykonanie zadania), R - realizacja zadania
**) podać kwoty (narastająco)
Planowany
termin zakończenia zadania
|
czerwiec
2001 r.
|
Monitoring zadania:
|
EFEKTY
RZECZOWE
opis wskaźników
|
oczekiwany
przyrost wartości
|
|
planowany
termin osiągnięcia
|
|
Powierzchnia obiektu kuchni (m2)
|
1985 m2
|
Beneficjent
|
II kwartał 2001 r.
|
2.
|
Kubatura
obiektu kuchni (m3)
|
8525
m3
|
Beneficjent
|
II kwartał 2001 r.
|
3.
|
Wartość
wyposażenia kuchni w tys. zł.
|
1581
tys. zł
|
Beneficjent
|
II
kwartał 2001 r.
|
Określenie
wskaźników rezultatu i oddziaływania oraz oczekiwanego przyrostu wartości
jest możliwe tylko po zakończeniu realizacji całego zadania w dłuższym
okresie czasu na podstawie analizy ex post., np.:
|
REZULTATY
opis wskaźników
|
oczekiwany
przyrost wartości
|
|
Planowany
termin osiągnięcia
|
|
Ilość
posiłków wydanych w ciągu 1 dnia
|
700
posiłków
|
Beneficjent
|
II
kwartał 2001 r.
|
|
ODDZIAŁYWANIE*
opis wskaźników
|
oczekiwany
przyrost wartości
|
|
Planowany
termin osiągnięcia
|
|
Ilość
utrzymanych miejsc pracy po roku od zakończenia inwestycji (personel
medyczny i techniczny)
|
29 miejsc
|
Beneficjent
|
Rok
po zakończeniu inwestycji
|
*Wypełnić w
przypadku, gdy określenie wskaźników oddziaływania na poziomie zadania
jest możliwe.
|